Webshop vindbaarheid

U heeft natuurlijk een webshop om iets te verkopen. De bezoekers moeten geïnspireerd worden, zich veilig voelen en worden verleid om zoveel mogelijk te kopen. Na de koop moeten ze tevreden zijn zodat ze weer terugkomen voor de volgende aankopen.

300_tidi-beter-vindbaar-in-google.png

De gemiddelde conversie bij een webshop ligt tussen de 2% en 5%. Dat betekent dat 95% tot 98% van uw bezoekers niets koopt. Daarom is het erg belangrijk om zeer actief bezig te zijn voor het beste rendement.

Voor een optimale vindbaarheid is het belangrijk om te onderzoeken welke zoekwoorden relevant zijn voor uw doelgroep, de concurrentie te blijven analyseren, relevante teksten te schrijven, productbeschrijvingen te optimaliseren... specialistisch werk waarin wij u graag deskundig ondersteunen. Dit kan variëren van gedeelde inspanning tot volledige "ontzorging".

Wilt u eens sparren over de effectiviteit van uw webshop? Neem vrijblijvend contact met ons op

Om deze site goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid